Áttekintés
A Gladiator Manager egy sportmenedzsment és taktikai szövegalapú csataszimulációs játék.
A játékos egy gladiátorcsapat menedzsere szerepét tölti be, és megpróbál bajnokságot és kupát nyerni. A játék hátoldali menedzseri része hasonló az olyan játékokhoz, mint a Football Manager és az Out of the Park, és új harcosok felvételét foglalja magában a képességeik és képességeik megítélésével, képzésükkel, majd a megfelelő kombináció kiválasztásával, hogy taktikai előnyöket szerezzenek az ellenfél csapataival szemben.
A harcosok lehetnek veteránok, polgárok, bűnözők vagy rabszolgák, mindegyiknek megvan a maga egyedi játékmechanizmusa és jellemzői, és hat osztályba sorolhatók: gladiátorok, szélhámosok, barbárok, védők, retariusok és vezetők. Mindegyik osztály hibridizálódhat más fák előnyeinek kiválasztásával.
Főbb jellemzők
- Egyidejű körök alapú harc
- Osztályelőny és RPS döntések
- Páncél és vérmechanika
- 6 különböző harcos osztály
- 4 különböző eredettörténet
- Több mint 100 jutalom, köztük több mint 30 különleges lépés
- Speciális osztálygyilkosok fejlesztése
- Fegyelem, bátorság és morál
- Az engedetlen harcosok néha figyelmen kívül hagyják az utasításait
- Próbálja meg fenntartani a magas kontrollt a harcokban védekező mozdulatokkal, hogy jobb támadási lehetőségeket generáljon
- Rendkívül részletes opcionális csatajelentés, amely minden egyes szerelő minden RNG dobását felfedi – nincs „fekete doboz” kimenetel
- Stratégiai kiválasztás 1v1, 2v2, 3v3 és 4v4 küzdelmekben
- Statisztikák, statisztikák, statisztikák!
- Több mint 100 különböző típusú sérülés, különböző következményekkel
- Vakság, agyrázkódás, eszméletvesztés és levágott végtagok
- Részletes sérülés-helyreállítási rendszer reális átmeneti és tartós következményekkel
- Gazdasági szimuláció bérekkel és aláírási díjakkal, pénzdíjakkal és gyilkos bónuszokkal
- Kifinomult newgen vadászrepülő generátor új bérbeadási lehetőségekkel minden negyedik csatában, ami a csapat hírnevétől függ
- 5 szintű liga rendszer és kupa
- Az összes többi AI-játék teljes és optimalizált ütésenkénti szimulációja a valósághű eredmények érdekében
- Csapatnépszerűségi mechanika, amelyet a harcosok bátorsága befolyásol, és a tömeg részvételével korrelál
- Képzés és fejlesztés
- Kifinomult portrégenerátor több mint 310 millió kombinációval
- Teljes testreszabási lehetőségek a gladiátor- és világtémákhoz, lehetővé téve az ősi vagy modern neveket
- Módosítható txt és sql fájlok, amelyek lehetővé teszik a névgenerálás módosítását és a játékfájlok mentését
Taktikai csaták
A csaták körökre osztottak, taktikaiak és mélyen szimuláltak. A legfontosabb jellemzője, hogy a játékos és az MI egyszerre ad ki minden parancsot az összes harcosnak, ami egy kő, papír, olló eredményét eredményezi, amely attól függ, hogy a harcosok támadni, védekezni, mozogni vagy speciális stratégiát követni próbálnak-e. A siker esélye nagyban függ a harcosok relatív kontrolljától, ez pedig attól, hogy sikerült-e sikeresen védekezniük a korábbi kanyarokban.
A harcosok több mint 30 különleges lépéshez férhetnek hozzá szintlépéssel, és további 60+ passzív jutalmat.
Fantasztikus alkotás
A harcosokat gyönyörűen jeleníti meg egy nagy teljesítményű véletlenszerű portrégenerátor, amely hatalmas, 310 810 500 kombinációt tud létrehozni különböző részekből, amelyeket a csodálatos francia művész, Mesrile készített előszeretettel. Nagyon büszkék vagyunk az eredményre, amely véleményünk szerint felülmúlja a sok tripla A játék, például a CK2 portréit.
Átlátszó és játékos által irányított véletlenszerűség
A játék másik kulcsfontosságú jellemzője a harci mechanika teljes átláthatósága. Szimulációs játékként természetesen sok véletlenszám-generálás van az alapértelmezett beállításokon, de a csata képernyőn a „részletes csatajelentés” fülre kattintva a játékos láthatja a játék minden egyes dobását, és pontosan meghatározhatja, hogy miért. bármilyen konkrét eredmény történt. Ez azt is lehetővé teszi a játékos számára, hogy kitalálja, mely harcos tulajdonságok különösen fontosak egy adott helyzetben.
Nem szereted az RNG-t? Csak kapcsold ki! A játéknak három módja van: szimuláció (alapértelmezett); alacsony RNG (a D&D D20 rendszerhez hasonló); és fix - RNG nélkül!
A csatamechanikai átlátszóságnak megfelelően a játék a kiképzés és a harcos fejlesztés hatékonyságát illetően is teljesen átlátható. A harcos képességeit a tulajdonságok fejlesztésére a játékos által meghatározott fókusz és az adott készségre vonatkozó veleszületett potenciál határozza meg – amit a játékos elkezdhet fejleszteni, ha figyeli, milyen jól fejlődik. A játék mindig tudatja a játékossal, ha az edzés sikeres.
Mély szimuláció
A játék a harcosok statisztikai nyilvántartásainak széles választékát tárolja az összes sportrajongó statisztikánál, és megjeleníti azokat a küzdelem végén.
Az összes többi ellenség-ellenség csatát teljes mértékben szimulálják, gyorsbillentyűk nélkül, hogy a liga mindig pontosan tükrözze a csapatok képességeit. Az AI nem kap előnyöket, és ugyanazokkal a lehetőségekkel küzd, mint a játékos. Öt bajnokság van, mindegyikben tíz csapat, és egy kupaverseny, amely minden szezonban felöleli a bajnokságokat.
Részletes és valósághű sérülések
Akár sikerül, akár kudarcot vallanak, a harcos megsérülhet, megnyomoríthat vagy meghalhat az arénában, és a játéknak van egy részletes sérülési mechanizmusa, amely révén a harcos több mint 100 különböző specifikus sérülést szenvedhet el, amelyek eltérő hatással vannak a harci képességére. Egyes sérülések vakságot, agyrázkódást vagy végtag elvesztését okozhatják, ennek megfelelő következményekkel a csatában. A végén egy harcost vagy megölik, vagy megadja magát a félelemnek, és megadja magát.
Testreszabás
A játék jelentősen személyre szabható, választható témákkal a világ számára (csapatnevek, hadosztálynevek) és a harcosok számára, véletlenszerűen generált nevekkel Rómából, Galliából, Britanniából vagy a mai Európából (Anglia, Spanyolország, Franciaország, Olaszország, Oroszország). ). A játékos akár a teljes véletlenszerűséget is választhatja, így az összes témából vegyesen nevet ad.
Nincs elég testreszabás? Töltse le bármelyik ingyenes SQLite szerkesztőt, és módosítsa a mentési játék bármely aspektusát.
A Build jelenléte
A játék jelenleg teljesen működőképes, és több szezonon keresztül is sikeresen játszható. Biztosan marad néhány hiba, de nincsenek ismert játékmegszakítók. A játék alfa előtti, és még nem jelent meg.
Jövőbeli tervek!
A játékfejlesztés nem ér véget a megjelenéssel. A továbbiakban is teljes mértékben támogatni kívánom a játékot, ingyenes funkciókkal bővítve, tervezett DLC nélkül. Ez változhat, ha úgy döntök, hogy bevezetek bármilyen igazán hatalmas új funkciót.
A következő évi tervek között szerepel:
- Kitartó morál és energia a választási döntések befolyásolásáért folytatott harcok között
- Felderítési lehetőségek a toborzás és a toborzás láthatóságának javítására
- Szinergia lehetőségek a gladiátorok között személyiség, nemzetiség és kapcsolatok alapján
- További nehézségi lehetőségek
- Játékon belüli jutalmak (a Steam jutalmakkal összefüggésben)