A Residue egy történetvezérelt 2D-s platformkaland, amelyben három, különböző képességekkel rendelkező karaktert irányíthatsz, és felfedezhetsz egy elhagyott ásatási helyet az Aral-tó maradványaiban a mai Üzbegisztánban. Az egykor a világ negyedik legnagyobb tava, az Aral-tó ma egy száraz pusztaság, a több évtizedes szovjet gyapotöntözés áldozata. Egyesek számára ez a kiváló példa arra, hogy az emberiség kimaradjon a természet dolgából. Mások számára ez egy olyan világ, amely megmentésre vár.
- Valóságos környezet: Az eltűnt Aral-tó Közép-Ázsiában, túlságosan valóságos történelem tárgyaival borítva.
- Egy elképzelt világ: Kínosan részletgazdag, élénk HD művészet, szorosan az Aral-tengerről készült fotók alapján, és tele van titkokkal.
- Mondanivaló: Éljen át egy erőszakmentes, elgondolkodtató, teljes hangvételű történetet a világok megmentésének költségeiről anélkül, hogy feladná az irányítást.
- Felfedezés: Fedezzen fel egy összekapcsolt játékvilágot három, nagyon eltérő képességű karakter segítségével.
- Változatosság, változatosság, változatosság: a mászástól a felfedezésig, a búvárkodáson át a koromsötét folyosókon való navigálásig, minden fordulóban új játékelemek integrálásával.
- Lebilincselő hangsáv: Sok énekszámmal és etnikai hangulattal, szerzője és producere Joel Bille
Minden katasztrófából új hősök bukkannak fel. Ez egy öngyilkos küldetés története, egy lehetetlen kísérlet
az Aral-tó helyreállítására . A 90-es évek végén egy kegyvesztett orosz olajmágnás talált egy földalatti titkot, amely megmentheti a száraz medencét. A tenger nem változna. De a csoda megtételére összeállított csapat élete soha többé nem lesz a régi. Tíz évvel később a túlélők útjai kezdenek közeledni. Valami visszahúzza őket az Aral-tóhoz.
Lásd a történet minden oldalát Maradéknak van egy története, amit el kell mesélni. Úgy tettük, ahogy csak a videojátékok képesek – azáltal, hogy Önt mindig az akció közepébe tesszük. Ellenállva egy határozott főszereplő kísértésének, a Residue gondosan zsonglőrködik, hogy a történet minden oldalát láthasd,
váltakozva három karakter között , akik nagyon eltérő képességekkel rendelkeznek – mindegyik képes eljutni oda, ahová a többiek nem tudnak – és nagyon eltérő ambíciókkal. Időnként segítik egymást, néha ellenzékiek. Néha mindkettő. Senki nem mondta, hogy a dolgok nem bonyolultak.
Említettük, hogy Residue megőrült
az apró részletekért ? Míg a fő sztori elkészítése két-három órát is igénybe vehet, órákig kereshet minden apró tippet és utalást a való világ eseményeire, valamint több tucat elrejtett gyűjthető tárgyra és mindenre kiterjedő titkos tartalomra.
Mindig kézben tartva Amint az előző, sokkal kisebb,
They Breathe című játékunkban is látható, a The Working Parts arra törekszik,
hogy új módon meséljen el történeteket, miközben az interaktivitást az előtérben tartja. Ez az oka annak, hogy a Residue nem egy pont és kattintás, hanem egy zsigeri platform kaland, ahol mindig te irányítod, akár majmolsz a hajótemetőben, akár földalatti alagutakban merülsz át, vagy a régi Jumagulban navigálsz sötét folyosókon keresztül. pislákoló zseblámpa, vagy feljutni a gigantikus sodrott fúróhajó oldalára Nikolai rögtönzött markoló horgával. A Residu minden sarkon
mutat valami újat .