Kategória: PC elektronikus játék licensz
Cikkszám: 619000
Felhasználási idő: 1 hónap
Platform
Digitális
Ajándékkártyaként kérem | +490 Ft |
Még 2007-ben kaptam az ambiciózus ötletet, hogy egy történetemből animációs rövidfilmet csináljak. Szerettem az animációt, de egyáltalán nem volt tapasztalatom az elkészítésében, rájöttem, mit kell tennem, megspóroltam a csekély fizetésem nevetséges összegét, tehetséges embereket találtam és felvettem olyan dolgokra, amelyeket magam nem tudtam megtenni (például animálni), és 2009-ben elkészült a „Kid with a Rocket Launcher: The Fuzz of War”.
2011-ben ismét megtettem mindezt egy teljesen más ötletem miatt. Ismét eltelt 2 év, megint rengeteg saját nehezen megkeresett pénzem, és 2013-ban végre megszületett a „TeaKitties”. Még a storyboardokat is sikerült elkészítenem a 3DS-emen (a „Colors! 3D” alkalmazással) .
Ezt a két animációs rövidfilmet azért készítettem, mert szeretek kreatív lenni. Az éves, szerény irodavezetői fizetésem nagy százalékát rájuk dobtam, hogy olyan történeteket készítsek, amelyekre büszke lehetek, még ha nem is sokan láthatták őket. Imádom a KWARL-t és a TEAK-ot, és örökre a kreatív DNS-em részei lesznek.
2015-ben újra meg kellett csinálnom. Ahelyett azonban, hogy egyszerűen csináltam volna egy újabb animációs rövidfilmet, megihletett a VR-ről szóló beszéd, és a Unity hirtelen ingyen kínálta szoftverét, úgy döntöttem, hogy az új ötletemet VR-élménnyé alakítom (néhány mókás 2D animációval együtt) .
2015. március 9. Ez volt az a nap, amikor rájöttem, hogy Riley-t valami élvezetté kell tennem a VR-ben. 2015. március 10-én töltöttem le először a Unity-t, és elkezdtem tanulni a programot a semmiből. Nem emlékszem olyan időszakra az életemben, amikor ne játszottam volna videojátékokkal, de azelőtt soha nem gondolkodtam komolyan, hogy játékot készítsek. Becslésem szerint a fejlesztés első éve azzal telt, hogy megbirkózzunk a Unityvel (köszönöm az oktatóvideókat), míg a 2. éve Riley-t tulajdonképpen az én elképzelésem felé építettem. Meg kell említeni azokat a nagyon tehetséges szabadúszó művészeket is a világ minden tájáról, akik hozzájárultak ehhez a projekthez. Az egyik másik ok, amiért ilyen bonyolult dolgokat csinálok, az az, hogy más kreatív egyénekkel együtt dolgozzunk egy közös cél érdekében. Tanulságos, inspiráló és kifizetődő.
Tehát amit most maga előtt lát a Steamen 7,99 dollárért (és 3,99 dollárért a filmzenéért!), az a legújabb, 2 évesnél hosszabb, önköltséges kreatív erőfeszítésem. Őszintén remélem, hogy élvezni fogja.
Platform: | Steam |
Típus: | Játék |
Műfaj: | Indie Akció Szimuláció |
Megjelenés dátuma: | 2017-06-01 |