Az Ancient Cities egy túlélési és stratégiai városépítő játék, amely az ősi időkre épül.
EZ EGY FOLYAMATBAN TÖRTÉNŐ VÁLTOZAT, ÉS FOLYAMATOSAN FEJLŐDIK, ÍGY KÉRJÜK, NÉZD MEG A JÁTÉKHÍREKET ÉS FRISSÍTÉSEKET.
A JÁTÉK FEJLESZTÉSÉT ITT KÖVEHETŐ:
https://ancient-cities.com/roadmap.php E VERZIÓ MEGVÁSÁRLÁSÁVAL A JÁTÉK VÉGLEGES VERZIÓJÁHOZ IS HOZZÁFÉRÉSE LESZ, AMIKOR MEGJELENT.
A mezolitikum korszakától kezdve nemzedékeken keresztül kell vezetnie az embereit, fel kell fedeznie és fejlesztenie kell a technológiákat, kezelnie kell az erőforrásokat és a népességet, szembe kell néznie a fosztogatók és maga az anyatermészet fenyegetésével. És végső soron az ókor legfantasztikusabb városának felépítése korszakokon keresztül egy teljesen szimulált világban és ökoszisztémában.

Szeretjük a technikát, a stratégiai játékokat, a történelmet, a régészetet és a városokat.
Természetesen mi is álmodozunk, ahogy Ön is, egy gyönyörű stratégiai városszimulátorról, amely lehetővé teszi a játékos számára, hogy hiteles és magával ragadó módon fejlessze városát a korok során.
Saját egyedi renderelési technológiánkat fejlesztjük ehhez a játékhoz, mert ez lehetővé teszi számunkra, hogy azt rendereljük, amit elképzelünk: több ezer elem a képernyőn egyszerre szép fps-sel, lélegzetelállító képeket kínálva a játékosnak városaikról. A játékmenet és a részletek egyaránt fontosak számunkra.
Úgy döntöttünk, hogy a városok eredeténél kezdjük, a késő mezolitikum korszakában. Logikus volt, és kiválóan alkalmas a projekthez. Az új korszakok új játékmenetet és játékfunkciókat vezetnek be a korábbiakhoz képest. Csakúgy, mint a való életben.
Arra számítunk, hogy az ókori városok a jövőbeli produkciók erőteljes platformjává válnak, és egyre inkább a történelem birodalmába költöztetnek bennünket, különböző helyeket és korokat fedezve fel szerte a világon: Görögországban, Rómában vagy a középkorban...