Kosár
    Összesen : 0 Ft
    A termék oldalán található képek némely esetben illusztrációk, ezek a valóságban eltérhetnek.

    Azusa RP Online

    Digitális Steam

    Kategória: PC elektronikus játék licensz

    Cikkszám: 773590

    Felhasználási idő: 1 hónap

    Platform

    Digitális


    Ez a termék csak számítógépen futtatható!

    A termék nem elérhető

    Megosztás

    Top termékek

    Szerepjáték vezérelve


    A játékot teljesen úgy tervezték, hogy a játékos a karakterét a játék történetévé fejleszthesse, ugyanakkor interakcióba léphessen más játékosokkal, és cselekvéseikkel meghatározhassa a jövőt, és az idő múlásával ezek a karakterek megöregedjenek. és elmúlik, lehetővé téve a játékos számára, hogy fokozatosan játsszon következő generációikkal, és egy izgalmas idővonalat tapasztaljon meg.

    Az Azusa játékosai szinte bárkivé, vagy bármivé fejleszthetik karakterüket, a kastélyban dolgozó egyszerű péktől a virágzó várost építő mérnökig, vagy akár egy erős és bátor vadászig, aki az Olimpo őrévé válik, ha kellő ajándék. hatalmat, hogy megvédje vagy elpusztítsa a világot, vagy akár egy nyugdíjas gyámot, aki utolsó éveit arra használja fel, hogy fiatal gyámokat tanítson és képezzen ki, hogy megvédjék a jövő generációit!

    Azusa univerzumában a gazemberek más játékosok is, így akár egy virágzó város teljes elpusztítását is lehetővé teszi, megváltoztatva a játék történetének irányát!

    Őrzők


    Hádész a mitológiai korszakok óta megpróbálja birodalmává változtatni a földet azáltal, hogy minden teremtményt megöl, de amikor megjelenik a gonosz, a legendás olimpiai páncélt viselő, fiatal hősök, akiknek elég erős öklei vannak ahhoz, hogy átvágják az eget és krátereket nyissanak a földön, életüket kockáztatják. megváltani a világot! Olympos Guardians néven ismerik őket, és az Olümpo istenei, Zeusz, Poszeidón és Athéné támogatásával harcolnak, hogy meghatározzák a föld sorsát!

    Ezeket a páncélokat két különböző szintre szervezték: a hétköznapi őrök, akik lényeken alapulnak, és megmutatják a teremtés védelmében betöltött szerepüket, és az arany őrök, akiknek páncélját közvetlenül az istenek alkották, és általában harcolnak a védelmükért. Az aranypáncélok csoportokba rendeződnek: Elitek, a Zeuszért harcolók számára kijelöltek; Tengerészgyalogosok, azoknak, akik védik Poszeidónt és az óceánt; Zodiac, azoknak, akik felelősek Athéné templomának védelméért; És Hercegek, azokért, akik felelősek a rend fenntartásáért az alvilágban.

    Minden páncél egyedi játékstílussal és készségkészlettel rendelkezik, így a harc a stratégia és a valós idejű akció egyedülálló keveréke lesz, miközben biztosítja, hogy minden csata teljesen dinamikus és kiszámíthatatlan legyen.

    Az őrzőket a „sors” választja ki, miközben az Elemental Arénákban harcolnak, amelyek szétszóródtak az egész világon. A gyerekeket gyakran küldik edzeni, és veszélyes zónákba nőnek, hogy egy napon megajándékozzák ezeket a legendás páncélokat, és kozmoenergiájukat felhasználva manipulálják a páncél elemeit, új technikákat és egyedi felépítéseket/játékstílust fejlesztve.

    Alvilág


    Halála után az Azusa-világ játékosa az Alvilágba megy, Hádész birodalmába, amelyet saját maga alakított át úgy, hogy az emberek szenvedésének és büntetésének helye legyen. A szenvedés segítségével Hádész képes megsemmisíteni mindazt, ami jó az elpusztultak lelkében, vad és könyörtelen lényekké alakítva őket, akiket Kaszásoknak hívnak. Most az Alvilág páncélját viselve a Kaszások fő célja a halál és a káosz elterjesztése a Földön.

    Más szóval, egy régen halott barát visszatérhet gazemberként, aki megpróbál megölni, és elpusztítani mindent, amit valaha szeretett. Ahogy a nagy háborúk folytatódnak, a nosztalgikus csaták közötti pusztítás tökéletes drámai jeleneteket alkot a szerepjáték világában.

    Amikor végül meghalsz, leereszkedsz a Yomotsu-hegyre, és a Pokol Kapuja közelében találod magad.
    Az Alvilágban az újonnan érkezők számára információk állnak rendelkezésre, amelyek elmagyarázzák, hogy a Pokol szakaszai hogyan működnek és mire valók, mivel ezek számos börtön vagy börtön.
    Miután átlépte a Pokol kapuját, az első börtön első völgyében lesz. Ez a völgy az Acheron folyó széle, ahol a határozatlan lelkek az örökkévalóságukat töltik azzal, hogy egy végtelen hurokban próbálnak átkelni a folyón. Az Acheron folyón át lehet kelni, és csak a Lelkek tutajon keresztül lehet átkelni. A tutaj hívásához minden pénzt a partra kell dobnia, és fel kell adnia korábbi életét. A Soul Raft ezután a második völgybe visz: a Pokol udvarába.
    Ebben a teremben találod az Ítéletek könyvét. Leírják a halottak nevét és a fő bűnüket, miután elolvastad a könyvet, elítélnek, majd elvisznek az Alvilág 8 börtönén belüli 16 völgy egyikébe.

    Nem fogsz tudni normális lélekként átmenni a börtönökön. Ott leszel, amíg nem leszel Kaszás, vagy ha szerencsésnek találod magad, a végén megmentenek. Minden börtönnek megvannak a maga szenvedései, és ezek mindegyike az adott területen egyedülálló képzési módszerként működik. Amint úrrá leszel a szenvedésein, és belépsz a rémálmok világába, képes leszel véget vetni gyötrelmeidnek a jó oldalad megölésével. Nehéz csata lesz, de ha a győztes oldalon végez, Reaperként tér vissza, a játék fő gonosztevői, akik szabadon barangolhatnak az Alvilág börtöneiben.

    Karakter testreszabás


    Hozz létre egyedi karaktert megjelenésed testreszabásával a haj és a ruházat számtalan kombinációjával, és játssz az Azusa univerzum 5 fajának egyikével. Nem csak az emberek, hanem különleges fajokat is feloldhatsz, mint az angyalok, démonok, kappák és lemúriaiak. Tiéd a választás!

    Szabadon alakíthatod ki a játékstílusodhoz való tökéletes illeszkedést, mivel eldöntheted, hogy karaktered milyen tehetségekkel rendelkezzen, és minden megszerzett státuszt közvetlenül növelhetsz. Az Azusa karakterének testreszabása azonban nem korlátozódik a létrehozási ablakra. Játék közben számos különféle edzésmódszert fedezhetsz fel, sőt, több mester is képezheti magát, hiszen ők is meghatározzák, milyen erős lesz a karaktered. A kalandod nemcsak a körülötted lévő világ történelmét határozza meg, hanem az egyes karakterek egyedi tulajdonságait is.

    Civil, mesterek és harcosok


    A játékban 3 fő osztály található, amelyek meghatározzák az Azusa-beli kalandok nagy részét. Annak ellenére, hogy a harcokat és az erőket gyakran használják a világ sorsának meghatározására, Azusa univerzuma nem csupán csatákról és konfliktusokról szól. Ezen osztályok mindegyike meghatározza az Ön fontosságát és szerepét.

    A civil osztály rendelkezik a legtöbb hasznossági tulajdonsággal, általában közös életmódot folytat. Ne gondolja azonban, hogy a civilek elhatározták, hogy gyengék, mert ők is erős őrzőkké válhatnak. A civilek az egyetlenek, akik képesek egyszerre elsajátítani az összes civil tulajdonságot, lehetővé téve számukra, hogy építők, orvosok, szabók, borbélyok stb. még több!

    A Masters osztályban résztvevők nagyszerűen edzenek barátokat vagy tanulókat, mivel tulajdonságaik segítik őket abban, hogy növeljék annak státuszát, akivel együtt edzenek. A mesterek olyan harci stílusokat is kidolgozhatnak, amelyek növelik a játékosok esélyét a kritikus támadásra, az ellentámadásra vagy akár az egymást követő találatok kombinációjára.

    A harcosok azok, akiknek a legjobb harci potenciáljuk van, mivel tulajdonságaik növelik tehetségüket (milyen gyorsan szereznek státuszt), de csak a játékstílusod határozza meg, milyen erős lehetsz valójában!

    Minden osztály függ egymástól. Használd a játékban lévő pénzt interakcióra, és kérj segítséget más játékosoktól! Ezen kívül minden osztály elsajátíthat egy véletlenszerű civil tulajdonságot, így például orvosi tulajdonságú harcost is lehet gurítani.

    Képzési módszerek és rangok


    Az Azusában sokféleképpen lehet megerősödni. Egyszerűen a szerepjáték révén a játék egyik legerősebb játékosává válhatsz, de még számos más dolgot is megtehetsz, hogy észrevehesd a fejlődést. A legtöbb ilyen edzésmódszert meg kell tanulni más játékosoktól, főleg a rangokkal rendelkező játékosoktól.

    A rangok olyan karakterek, akiknek fontos globális pozíciójuk van, mint például, de nem kizárólagosan: egy város királya, egy isten, egy arany őrző, egy erdőben élő remete stb. Ahhoz, hogy e pozíciók valamelyikét betöltő karakterré váljon felelős és illeszkedik ehhez a szerephez, vezetve a játék történetét. E rangok fő feladatai közé tartozik a jövő őrzőinek tanítása és képzése, biztosítva a történet gördülékenységét és dinamizmusát.

    Eddig több mint 28 edzésmódszert kell elsajátítani, ezek főként 3 stílusban kerültek megszervezésre: Aktív tréningek, fél "afk" (billentyűzettől távol) tréning és akciótréning. Az akciótréninget általában nem kell megtanulni, mivel ezek egyszerűen olyan dolgok, mint a homokzsák ütése vagy a barátokkal vagy mesterekkel való kímélés. Az aktív edzési módszerek megkövetelik, hogy koncentrálj és elérj bizonyos nyíl irányokat. Ezek a módszerek a leghatékonyabbak, és minél nagyobb a koncentrációja, annál nagyobb a nyereség. A fél "afk" módszereket a legegyszerűbb használni, mivel egyedül a karaktered edzése, nincs szükség arra, hogy a játékos folyamatosan figyeljen arra, mi történik abban a pillanatban.

    Az aktív edzésmódszerek három kategóriába sorolhatók: Meditáció, Cosmo Charge és Shadow Sparing. Növelheti tudását ezekben a kategóriákban, miközben egy módszert oktat rajtuk, de két különböző típusú aktív képzés létezik ezekben a kategóriákban, egyszerűen "helyi képzésnek" és "normál edzésnek". A helyi tréning csak a világ bizonyos területein használható, például a vízesések áramlását megfordítani próbáló módszer csak vízesés közelében alkalmazható, tehát helyi képzésről van szó. A helyi edzés növeli az elemi kontrollodat, és a kozmoszod elemétől függően befolyásolja az elemi technikád sérülését.
    Tehát a sivatagban, Asgardban vagy az Azusa-világ különböző életközösségeiben végzett edzések különböző módokon építik a karakteredet!

    Életrajzok


    Kalandozhat az Azusa világ számos életközösségében. Minden életközösségnek megvan a maga egyedi lehetséges helyi képzése és építészete, és általában különböző istenek védik őket. Az Azusa világ minden zónájában más-más anyagok találhatók, így ha felfedező vagy, utazhatsz és értékesíthetsz erőforrásokat szerte a világon, és tisztességes nyereségre tehetsz szert, megtanulhatsz különböző építészeti stílusokat, és természetesen harcolhatsz egy régió igazságosságáért vagy elpusztításáért. !

    Dungeons


    Az adminisztrátorok szabadon készíthetnek egyedi kazamatákat, kihívásokkal teli zónákat, csapdákat, rejtvényeket és egyedi ellenségeket, amelyek fontos titkokat vagy kincseket védenek. Egyes kanonikus kazamaták már léteznek a játékban, míg mások a globális történelem előrehaladtával jönnek létre, lehetővé téve a játékosoknak, hogy új, korábban soha nem látott helyeket fedezzenek fel, miközben olyan kincseket keresnek, amelyek segíthetnek nekik háborút nyerni és megvédeni a világot.

    Ereklyék és kincsek


    Az ereklyék a páncélokhoz hasonló tárgyak, amelyeket bizonyos mennyiségű kozmoenergiával kovácsolnak benne, kincsekké alakítva őket, amelyek képesek valakit erőt és technikákat adni. A legtöbb ereklye egyedi hasznosságot rejt magában, mások csak extra mennyiségű erőt tartalmaznak, de általában mindegyik kulcsa egy csata eldöntésének, egyes ereklyék olyan erősek, hogy akár magukat is legyőzhetik az Őrzők Páncéljain!

    Ezeket a tárgyakat azonban általában tolvajok vagy mitológiai lények gyűjtik össze, és általában védik őket a börtönökben. Vannak azonban tapasztalt lemuriaiak által készített egyedi ereklyék is. Az ereklyék segédprogram szinte mindenben változatos, az ellenséget elégetni vagy megmérgező ereklyéktől a robbanásokat elnyelő vagy elhárító ereklyékig. Minden a szerencséden múlik, miközben felfedezi a játék világát!

    Időutazás és egyéni istenek


    Az Azusa univerzumában a tehető és megváltoztatható dolgok mennyisége korlátlan, köszönhetően az egyéni isteneknek és az időutazásnak, amelyek tovább fokozzák a Roleplay azon képességét, hogy befolyásolja és megváltoztatja a történelmet.

    Az időutazással olyan helyzeteket és eseményeket élhet át, amelyeket más online játékokban még soha nem látott, például visszatérhet az Azusa alaptörténetének egy pontjára, és kanonikus hősöket találhat, vagy akár visszautazhat a távoli múltba, és megtalálhatja azokat a karaktereket, akik egy napon mások által játszott. Ezeket az eseményeket akár az utazók jelenléte is befolyásolhatja vagy megváltoztathatja! Az időutazások azonban nagyon ritka események, amelyek nagy léptékű hatással lehetnek a jövőre, és amikor ezek a drasztikus változások megtörténnek, a globális történetet áttekintik, és megtörténhet az "Időugrás" (80 éves ugrás az időben), ami minden játékost visszaküld. a tényleges jelen a következő generációjuk számára, ahol a változásokat alkalmaznák. Érdemes megemlíteni, hogy az időutazási rendszer egy összetett mechanika, általában egy vagy több adminisztrátor irányítja, aki a Roleplay rendszerrel kombinálva szinte végtelen változékonyságot tesz lehetővé a játéktörténet fejlődésében.

    Ezeket az utakat az alaptörténet kiegészítésére is használják, és arra késztetik az utazókat, hogy részt vegyenek kanonikus eseményekben vagy segítsenek abban, ami nem feltétlenül eredményez valódi változásokat az univerzumban, hanem inkább azt biztosítják, hogy az ilyen események valóban megtörténjenek, mint például a pillanathoz való csatlakozás. Hádész először lázadt fel Zeusz ellen, és talán ő volt a felelős az első Nagy Háborúkért, amelyek Azusa tanainak nagy részét átveszik.

    A Custom Gods egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi új istenek megjelenését, hogy tovább kiegészítsék a játék történetét, attól függően, hogy az isten újraéleszthető vagy felfedezhető-e, ahogyan azt a játékosok létrehozhatják, és ezzel teljesen új irányt generálva a játék fő cselekményéhez. ezt az univerzumot.


    Próbarendszerek


    Az Azusa olyan rendszert tartalmaz, amely elősegíti a játékosok közötti interakciót, sőt arra is ösztönzi őket, hogy felfedezzék a játék univerzumát és történelmét, fejlesztve karaktereiket a folyamat során.

    Hasonlóan ahhoz, ahogy az asztali RPG mesterek vezetnek egy kampányt, az adminisztrátorok módosíthatják a választási lehetőségeket, teszteket és effektusokat, attól függően, hogy mi történik a történetben. Például: Egy játékos találhat egy könyvet a könyvtár polcán, amely megemlíti egy börtön helyét, és miután nyilvánosan beszél róla, egy csoport a megfelelő helyre megy, hogy felfedezze, és mivel a végén beleesik. egy rejtett barlangban, különféle kihívásokon, csapdákon, ellenségeken mennének keresztül, mindez a kockadobástól, a szerepjáték minőségétől függ, és természetesen mindennek a végeredménye teljesen attól függ, hogy milyen döntéseket hoznak az úton. Ennek eredményeként az adminisztrátorok mindig növelhetik a lehetséges kalandokat a játékosok által felfedezett eseményekkel együtt. A próbarendszer számos más mechanikával is összefonódik, mint például a próbák és kalandok, amelyek képzésként szolgálnak, hogy a fiatal őrzők új edzésmódszereket tanulhassanak meg, hogyan ébresszék fel a hatodik érzéket, vagy akár olyan kísérletekkel, amelyek eredményeként egy új terület szabadul fel. a játék, új rangokkal vagy istenekkel.

    A próbarendszert az különbözteti meg a többi MMORPG küldetéstől, hogy a próbákat általában csak egyszer fejezik be, és a fő funkciójuk az olyan helyzetek megítélése, amelyek kimenetele teljesen megváltoztathatja a játék történetét. És ahogy a próbák zajlanak, és a dolgok történnek a történelemben, a menedzserek mindig új kalandokat vagy kihívásokat készíthetnek, amelyek illeszkednek a korábbi eredményekhez, biztosítva a szerepjátékra összpontosító játékstílus által ígért gördülékenységet, lehetővé téve, hogy a játékélmény mindig egyedi legyen. , hiszen a kalandot nem lehet egyszerűen megismételni vagy visszavonni.
    Egyéb tulajdonságok
    Platform: Steam
    Típus: Játék
    Műfaj: Indie, Sokszereplős, többjátékos, Stratégia, Szerepjáték
    Életkor: 12 +
    Megjelenés dátuma: 2019-01-30
    *A gyártók a termékek adatait bármikor, előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatják. Változásért, eltérésért nem tudunk felelősséget vállalni!
    0 értékelés ehhez a termékhez

    Hasonló termékek