Kategória: PC elektronikus játék licensz
Gyártó: Digital Fusion Inc.
Cikkszám: 1288790
Felhasználási idő: 1 hónap
Platform
Digitális

GYORS BEVEZETÉS
Annak jegyében, hogy mindenki megértse, a BH2020 nem csak egyszeri ajánlat egy egyszerű, 20 dolláros arcade játékra, és ha tudni szeretné, miről "nem akar lemaradni", kérjük, olvasson tovább...
Nagyra értékeljük a felhasználói hozzájárulást, és egyetértünk abban, hogy ha 5 dollárnál többet kérnénk a játék "egyszerűsített arcade verziójáért", az nem lesz kiegyensúlyozott ár. Soha nem ez volt az ötlet és a szándék, és ezt írtuk a "korai hozzáférés" dokumentációjában. Technikai szempontból az "arcade verziót" és az új Survival (verseny) verziót ingyenesen kínáljuk, hogy korai támogatóink előrejussanak és BHC-krediteket szerezzenek.
Kezdésként a korai támogatók 20 000 BHC-t kapnak az "Early Access" verzió megvásárlásakor. A nagy különbség itt, és amit nem szeretne lemaradni, az az, hogy amikor megvásárolja az "korai hozzáférésű" verziót, nem csak olcsóbban vásárolja meg és támogat minket, hanem különleges kiváltságokat is kap. A „korai hozzáférés támogatóit” de facto befektetőknek tekintjük a projektben, és megérdemlik a jutalmat. Az Early Access támogatói exkluzív korai hozzáférést kapnak a városba, hogy bárki más előtt kiválaszthassák az ingatlanokat. Korlátozott mennyiségű helyet és üzleti lehetőséget kínálunk a városban, és a kínálatot 100 000 000 BHC-ban korlátozzuk. Itt hiánytényező játszik szerepet, és a korai bejutás jó dolog lesz.
BEMUTATKOZIK A BH2020 CLASSIC (1.0)
Az általunk " BH2020 CLASSIC (1.0) " elnevezésű játék a teljes verziójú játék első verziója, amelyet az "Early Access" kategóriában árulunk. A BH2020 CLASSIC „(1.0)” a teljes BH2020 CLASSIC első „epizódja”. Kezdjük az olyan funkciókkal, mint az Idő-kontinuum, az Időjárás, valamint a hőn áhított és várt Story mód. Én vagyok a BeachHead (BH2K) sorozat megalkotója, és megértem, hogy az itt megfogható javaslat az, hogy „ugyanazt, de nem ugyanazt”, de ez nem egy egyszerű javaslat, ez csak a kezdet. És kérem ne felejtsd el, hogy a játékok előtt több mint egy évtizedet töltöttem képregényírással és -rajzolással, és hogy jól megalapozott hírnevem van a képregényművészet világában. Több ezer oldalnyi kiadóm van, és hét képregény fűződik a nevemhez, beleértve a Batman: Digital Justice-t, minden idők egyik legkelendőbb grafikus regényét. Miért mondom ezt? Egyrészt igaz, de ami még fontosabb, virtuális képregények lesznek a BeachHeadben, és az összes grafikus regényem meg fog jelenni ott lenni és olvasni.A kreativitás itt a jellemző.Mi élvezzük a kísérletezést,és nem vagyunk újak ebben.Minden nyitott és minden lehetséges,segítsetek új dolgokat kitalálni,és vigyünk együtt mindent új szintre.
ÚJ FUNKCIÓK HAMAROSAN 












Amint azt a korai hozzáférési szakaszban kifejtettük, a BeachHead 2020 nem egy elszigetelt játékélmény, amelyet olyan folytatások követnek, mint egykor, és a játékokhoz hasonlóan. A BeachHead új világa egy folyamatos élmény, amelynek célja a folyamatos fejlődés és növekedés. A BeachHead 2020-nak nem az a célja, hogy minden mást kizárva legyen egy vagy olyan dolog, hanem egy élő szervezet, amely alkalmazkodik és alkalmazkodik ahhoz, hogy saját játékfajtá váljon. Ez igaz a dimenziók és az elmélyülés, valamint a játékmenet és a közösségi interakció új formáira. 

Gondoljon az epizódokra vagy funkciókészletekre (időszakos frissítések), ahol egyre több klassz, érdekes funkció kerül játékba. Emellett Ön már nem csak egy passzoló játékos; állampolgár és katona vagy (ha úgy döntesz, hogy elkötelezed magad), és számítunk rád, hogy részese leszel mindennek, és segíts nekünk egy olyan új világot és szórakoztató élményt felépíteni, mint még soha. 
A játék első iterációja az úgynevezett „arcade móddal” érkezik. Ez korlátlan lőszert és véget nem érő ellenséges támadásokat jelent. Jobban megfelel a játék arcade változatának tipikus (eredeti) felépítésének. Még mindig meg lehet halni (veszíteni), de az ötlet az, hogy egy könnyű és egyszerű belépési pontot kínáljunk, amely lehetőséget ad a játékosoknak, hogy jól érezzék magukat, és jól érezzék magukat (ügyességük fejlesztése), miközben szórakoznak. Ez azonban nem azt jelenti, hogy nincs kihívás, vagy hogy könnyű nyerni, hanem éppen ellenkezőleg. A játékosok készen állnak arra, hogy versenyezzenek egymással, és megküzdjenek az időért és a pontszámért. 
Csak játszhatsz, elengedheted, és folytathatod ezt, ameddig csak akarod. Mégis, ha és amikor megkapja a hibát, hogy kihívást jelentsen önmagának, és meglátja, hogyan fog boldogulni az új és bátor világban, akkor elkötelezheti magát (beiratkozhat és csatlakozhat a BDF-hez), és megismerheti, ki vagy (vá válik) mindenki más a beachhead világában (játék). 
Játszhatod a játékot (a-tól z-ig) VR-ben vagy asztali módban. Technikailag minden egyenlő, a pontszám és a játékmenet ugyanaz marad, függetlenül attól, hogy milyen platformot használsz. A játék mindig is intenzív volt, de az adrenalinpumpáló élmény, amit a virtuális valóság módban kapsz, messze van ebből a világból. Ez semmihez sem hasonlítható, amit valaha is tapasztaltál, egészen addig a pontig, amikor azt fontolgatjuk, hogy egy figyelmeztetést és egy felelősséget kizáró nyilatkozatot adunk a játékhoz.
A BeachHead tökéletesen alkalmas a VR-hez abban az értelemben, hogy az élmény rövid és jól megalapozott. Nem veszíti el az irányítást; a felület természetesnek tűnik, és mindez tökéletesen kezelhető. Te sem kapsz el mozgási betegséget, de maga a „harc” intenzív, és a körülötted történõ események fokozott intenzitása miatt egy pillanatra elveszítheti az uralmat az érzékszervei felett.
A virtuális valóság nem trükk. Inkább ez egy új dimenzió, amely tökéletesen illeszkedik a játékhoz. Ha valaha is mertél volna elképzelni egy világot magad körül, amikor az eredeti BeachHeaddal játszottál, akkor el fog ragadni attól, amit neked hoztunk létre és építettünk. A virtuális valóságnak köszönhetően most már fizikailag is elmerülhet a játékok világában, és szinte minden, amit csinál, valódi és következmény. Most már részese vagy a történetnek, a küzdelem valóságos, és a kudarc következményei túl szörnyűek ahhoz, hogy belegondoljunk. 
A játékhoz szükséges alapvető összetevőkön kívül MÉG NINCS KIEGÉSZÍTŐ OBJEKTUMKÖLCSÖNZÉS A JÁTÉK KORAI HOZZÁFÉRÉS "ÁRKÁD" VÁLTOZATÁBAN. Például beállítjuk a bunkert a "biztonságos otthonodnak" és az R&R térnek, és az összes tárgyat úgy programozzuk, hogy a játékban következetes és hasznos legyen. Ha elszántan játssza a játékot, úgy érezheti, hogy időnként szünetet kell tartania a harcban. Ez az érzés különösen a VR-verzióban lenyűgöző, és velem is megtörtént. Szünetbe helyeztem a játékot, hogy kipihenjem az akciót, és rákattintottam a „haza” gombra. Bementem a bunkerbe, ahol biztonságban éreztem magam, és a harc adrenalinja alatt késztetést éreztem, hogy a minihűtőhöz menjek és igyak egy kólát (ital), hogy rájöjjek, nem tudom megfogni, és semmi sem. valóságos volt. Szomjas voltam, ezért bementem a valódi hűtőmbe, és megkaptam a keresett italszünetet. Azt tervezzük, hogy a játék szerves részét képezze az ellátás és a pihenés. Ez a fajta funkció jellemzőbb és elterjedtebb az RPG játékokban, de nem azért vagyunk itt, hogy a trendeket kövessük, hanem hogy saját trendeket alkossunk.
A JÁTÉK KORAI ELÉRHETŐ "ÁRKÁD" VÁLTOZATÁBAN MÉG NINCS OBJEKTUMKÖLCSÖNZÉS. EZ AZ IZGALMAS FUNKCIÓ SOK MÁSSAL ELÉRHETŐ A 2021 ÁPRILISBAN ESEDÉS TELJES VERZIÓBAN. KÉRJEN KÖZLEKEDÉSRE A FRISSÍTÉSEKET ÉS FRISSÍTÉSEKET. 
Mindenki egy hozzárendelt bunkerállással kezd (2. bunkeroszlop). A bunkeroszlop (1) alapértelmezés szerint megsemmisül. Ennek ellenére sokkal több védekező pozíció és fegyverrendszer áll a játékosok rendelkezésére, ahogy haladnak a játékban. A BeachHead forgatókönyvében több száz védelmi állás létezik, amelyek különböző típusú fegyvereket és játékmódokat foglalnak magukban. A sikeres játékosok szükség szerint változtathatnak (átlapozhatnak) pozíciókat, hogy távol tartsák az ellenséget. Végső soron, ahogy egyre több játékos csatlakozik a tengerparti védelmi erőhöz, ezeket a pozíciókat más játékosok fedezik majd, amikor a kooperatív többjátékos funkció 2021-ben megjelenik. A bunkerrel megerősített beton megfelelő védelmet nyújt, de további pajzsok és személyes páncélok állnak majd rendelkezésre a védelme érdekében. a játékos és maga a fegyver. 
Az alapértelmezett fegyver egy iker M2 0,50 cal. Géppuska (Ma-Deuce) rengeteg tűzerővel, hogy legyőzze a legtöbb ellenséges célpontot, de a játékosokat távoli tornyok támogatják, hogy tetszés szerint tüzet (ágyú és rakéta) biztosítsanak. Több tucat elsődleges fegyver, védelmi torony és kiegészítő érkezik a játék következő iterációihoz. Személyi (fegyverek) és felszerelések (tartozékok) a fokozott harci képességek további védelme érdekében. (és a tűzerőt, ha és amikor a játékosoknak elfogy a lőszer az elsődleges fegyverben).

Lent, a bunkeroszlopban van egy lakóhelyiség, ahol a jövő játékosai összeszerelhetik fegyvereiket és fizikailag pihenhetnek. A játék jelenlegi verziójában a játékosok láthatják és navigálhatnak benne a játék elején, de életfeltételek nem lesznek megvalósítva. 
Az élő játékbeli változó a játék jövőbeli iterációinál fog megjelenni, és olyan (RPG-szerű) élő változókat hoz létre, mint a táplálkozás (evés), pihenés (alvás), valamint a többi játékossal való közösségi interakció (saját bunkerbejegyzésükben és más játékos csapatok más bunkerekben a csatatéren. 
Ezek a legkifinomultabb fegyverrendszerek az egész játékban. A tornyokat eleinte támogató fegyverként vetik be, és rakétákkal és ágyúkkal látják el a játékost. A tornyok szinkronban működnek a játékos kezelőszerveivel, és távolról lőnek oda, ahová a játékos céloz, és milyen fegyvert választ. 

A Gunner Pilots a tornyokat őrzi, de eleinte mesterséges intelligenciában és inkognitóban vannak. A tornyok azok számára vannak fenntartva, akik megszerezték a rangban és a pontszámban szerzett bizonyítványt, hogy maguk is tüzérpilótákká váljanak, majd támogatást nyújtanak a posztnak és a játék többi játékosának, amikor kooperatív harci játékmódban vannak. Az ágyús pilóták önmagukban is „ászok”, és őket tekintik a tengerparti világ legjobb hőseinek. A ranggal és a teljesítménnyel presztízs és privilégium (perks) jár, amelyet a harctéren és a későbbiekben magában a városban a civil életben is meg lehet valósítani. 
A bunkervonatok saját támogató fegyverrendszerek, amelyek készen állnak arra, hogy tűzerőt biztosítsanak számos erősebb és kifinomultabb fegyverrendszerrel, lőszerrel és kellékekkel. Eleinte a bunkervonatokat platformként használták a tornyok támogatására, de ezek kifinomult platformok (szárazföldi hajók), amelyek képesek harci járművek és rohamcsapatok bevetésére, hogy ellensúlyozzák az ellenséget a tengerparton, és erőt sugározzanak a hódításhoz. további terepet a játék jövőbeli verzióiban. 

Az erőd kezdetben azért van, hogy (vizuális) utalást nyújtson arra, ami mögötted van, és hogy nem vagy egyedül, hanem egy kifinomult társadalom része, és tele van lehetőségekkel. Hatalmas tornyaival és falaival az erőd védi a várost és a benne élők életmódját – az Ön feladata, hogy megvédje és megvédje őket a tengerparti bunkeroszlopok állásaitól. Maga az erőd a védelmi rendszer szerves része, számos létfontosságú, védelemmel kapcsolatos tevékenységgel. 
Az erődtornyok hatalmas lövegeikkel félelmetes, szinte bevehetetlen légvédelmi védelmi rendszert adnak. A játék iterációinak követése során az AA fegyvereket és rakétavetőket mesterséges intelligencia távvédelemként telepítik és aktiválják, hogy gondoskodjanak a bombázókról, amelyek képesek átjutni a tengerparton. Végül ezeket az akkumulátorokat más játékosok fogják működtetni kooperatív védelmi módban. 

Könnyen játszható, nehezen elsajátítható, és mindig is az lesz a játékmenet (algoritmusok) magja mindenben, ami a BeachHeaddel kapcsolatos. Ez az, amiért a játék oda került, ahol most van, és soha nem szabad elfelejteni az addiktív játékmenet legalapvetőbb alapjait. A játék „Beachhead Classic” iterációja azonban hagyományosabb asztali funkciókat tartalmaz, például korlátozott lőszert, időt és egészségi szintet. Jobban illeszkedik a játék standard asztali PC- és Mac-verziójához, de mélyebb és részletesebb, és jobban illeszkedik a valósághű harci szimulációs játékokhoz. 
A célok ugyanazok, mint az arcade verzióban, de egy kicsit nehezebb elérni, és magasabb (más) kategóriában az árak és jutalmak. Ne feledje, hogy Beachheadben minden mindig emelkedő, és egyre nehezebb. 

A bőrök alapvető kreatív tényezői a BeachHead világában. A skinek szórakoztatóak, de ami a legfontosabb, személyiséget és megkülönböztetést adnak a játékosnak, mi pedig jól érezzük magunkat az elkészítésében. Néhány saját javaslatunkkal kezdjük, de az ötlet az, hogy lehetővé tegyük a felhasználó számára, hogy ezeket önállóan testreszabhassa. Valahol a folyamat során lehetővé fogjuk tenni, hogy a felhasználók, akik elérnek egy bizonyos elismerési szintet, testreszabják saját fegyvereiket. 

Az egyetlen dolog, amit mindig is hiányoltunk a játék 2000-es sorozatából, az a hajók és a tengeri hadviselés. Ez volt az egyik kulcsfontosságú szempont a Commodore 64-es szériában régen, amikor megtörtént a vágás, mert annyi minden történik közvetlenül az elején, hogy nem volt rá égető szükség, és az inváziós flotta csupán dekoráció lett. 
Az új BH2020-ban a hajók és a haditengerészethez hasonló hadviselés jelentős és izgalmas részét képezik. Az elképzelés mindig is az volt, hogy a csapatokat (és felszereléseket) szállító hajók elsüllyesztése, mielőtt azok a tengerpartra érnének, előremozdítja a játékot abban az értelemben, hogy nem kell külön-külön szembeszállnod velük. Ezek is magas árú, magas pontszámú célok, amelyek jelentősen növelik a pontszámot. Amikor a hadseregben voltam, besoroztak egy part menti ütegbe Észak-Afrikába (Gibraltár). Ezek hatalmas csatahajó ágyúk voltak, de a parton, cementbunkerekben helyezték el őket. A BeachHead kontextusában ezeket újrahasznosítják és újrahasznosítják a megsemmisült ellenséges hajókról. 
A drónok nagyszerűen kiegészítik a játékot, olyan dimenziót hoznak a játékmenetbe, amely korábban nem volt, és szórakoztató velük foglalkozni, akár ellenséges (támadásra tervezett) drónokról, akár saját drónokról van szó, amelyek alkalmasak a védekezésre. A drónok minden oldalról és formájúak, és bármire képesek. A drón alapvetően egy platform, amelyre fegyver van felszerelve. 
Egy másik szórakoztató szempont, hogy kisebbek, és véletlenszerű minták szerint repülnek, így kihívást jelent számukra a célpontok eltalálása (nem pulykahajtás, inkább tányérlövés lövőpisztollyal). A drónok törékenyek, de nehéz legyőzni, és egy csapófegyver sokat segíthet ilyen kicsi és véletlenszerűen repülő célpontok elleni küzdelemben.

Ez a kedvenc játékom a BeachHeadben. Olyan ez, mint egy óriási vonatos dioráma és egy teljes 3D-s filmkészlet. Nagyon hasonlít arra, hogy a japánok a Pearl Harbor miniatűr elleni támadást tervezik. Virtuális valóság módban úgy érzi magát, mint egy óriás, aki a csatatéren sétál, és stratégiailag úgy helyezi el a tárgyakat, mintha játékok lennének (valójában körülbelül azonos méretűek; összehasonlításképpen lásd a következő képsorozatot) 


A város és az élet a városban a végső cél. A város a BeachHead univerzum központja, és itt minden létrejön. Valós város jön létre saját gazdaságával, társadalmi szerkezetével és életmódjával. 
Mondhatnánk, hogy az új BeachHead olyan, mint két különböző típusú játék, amely egybe van kapcsolva. A városban ez olyan, mint a második élet vagy a sims, de fizikailag valósághű. A városon kívül olyan, mint a Beachhead vagy a Battlefield 1942. Az egyik a városi élet, a másik a harc és a háború szimulációja. 
A BeachHead egy legendás játék az addiktív játékmenet és a nemzetközi siker leghihetetlenebb történetével. (több mint 30 éve). A játék 1982-es kezdetétől és a Commodore 64-től napjainkig a BeachHead rendkívül sikeres játékmárka volt, rajongók millióival világszerte, és több tízezer játékkal konzolokon, asztali számítógépeken és játéktermekben. 
| Platform: | Steam |
| Típus: | Játék |
| Műfaj: | Indie, Akció, Szimuláció, Könnyed |
| Megjelenés dátuma: | 2020-12-15 |