
A Cursed Mansion egy mély erdőben kezdődik. Egy titokzatos vihar arra készteti Rose-t, hogy menedéket keressen egy hatalmas kastélyban, amely első pillantásra üresnek tűnik. Ahogy belép, az ajtó becsapódik, és beszorítja. Kénytelen más kiutat keresni, hogy felfedezze, valami igazán baljós történt a kastélyban... és még mindig nagyon él, az Elátkozott Kúria árnyékában lapul.
Fedezze fel a kúria fájdalmas történelmét körülvevő homályos igazságot. Segíts Rose-nak nyomokat és kulcsfontosságú tárgyakat találni, amelyek segíthetnek neki megoldani a rejtvényeket, és megmenekülni a halálos helyzetek elől. A dolgok sokféleképpen elromolhatnak…
Rose sorsa a te kezedben van.
A Cursed Mansion klasszikus horror RPG-élményt nyújt, a felfedezésre és a kísérteties légkörre összpontosítva. A többszörös befejezés és a különféle rejtvények ébernek tartják az embert, és egy hátborzongató kalandon vezetnek keresztül.

Fedezd fel
A Cursed Mansion több tucat szobát kínál felfedezésre. Mindegyik terület interaktív, érdekes rejtvényekből áll, amelyek rejtvényeket oldhatnak meg, vagy halált válthatnak ki.
A Cursed Mansion játékban az előrehaladás azáltal történik, hogy nyomokat és tárgyakat találsz, amelyek segítenek megoldani a rejtvényeket és a rejtvényeket a történetben. A játékosnak szüksége lehet bizonyos elemekre vagy információkra, amelyeket az egyik területről gyűjtött össze, hogy feloldhassa és továbbhaladjon egy másikon.
Harc a sors ellen
Az események a játék során aktiválhatók. Lehetséges, hogy több területtel ezelőtt kapcsolatba került valamivel, ami később halálos eseményt indít el. Lehet, hogy a játékos rossz helyen van a megfelelő időben. A játéknak több halálos vége, néhány rossz vége, néhány jó vége van, és csak egy IGAZ vége.
Legyen óvatos, nehogy felébressze az átkozottakat:

- Térképrészletek : Minden területet gondosan terveztek és alakítottak ki, hogy olyan kísérteties hangulatot teremtsenek, amelyet olyan horrorfilmek ihlettek, mint a Ju-On és az Insidious, valamint olyan horrorjátékok, mint a Majo no le és a Layers of Fear.
- Játékmenet napló : Nyomon követi és elmenti a játék előrehaladását.
- Interaktív ikon : A játékosok nem fognak elakadni, mert az interaktív ikonok segítségével láthatja, hogy mit lehet és mit nem.
- Váltakozó események : Minden alkalommal, amikor a játék újraindul, a korábban megtörtént események megismétlődhetnek, de előfordulhat, hogy nem.
- A történet elágazása/több befejezés : Minden interakció és döntés számít.