Viszály

A Játékról

A teremtés hajnalától kezdve a TANÁCS fenntartotta az egyensúlyt a létezés között. Parancsukat a lovasok, a Nephilimek (angyalok és démonok természetellenes egyesüléséből született hatalmas lények) teljesítik, akik elkötelezték magukat a Tanácsnak, és hatalmas hatalmat kaptak. Ennek az erőnek azonban tragikus ára volt: a lovasoknak parancsot kaptak, hogy újonnan felhalmozott erejükkel irtsák el a többi fajtájukat. Véres csata következett az Édenben, ahol a lovasok a Tanács akaratának engedelmeskedve megsemmisítették a nefilimeket.

Még mindig az édeni eseményektől tántorogva, a HÁBORÚ és a VÁLASZTÁS új megbízatást kapott – LUCIFER, a rejtélyes és megtévesztő démonkirály arra készül, hogy felborítsa az egyensúlyt azáltal, hogy hatalommal ruházza fel a démonokat a pokolban. A Háborúnak és viszálynak le kell vadásznia ezeket a mestereket, információkat kell gyűjtenie, és végül át kell küzdenie magát egy szövevényes, démoni összeesküvésen, amely azzal fenyeget, hogy örökre felborítja az Egyensúlyt és az egész teremtést.

A DARKSIDERS: GENESIS egy akció-/kalandjáték, amely démonok, angyalok hordáin és mindenen, ami a kettő között van, a Pokolba vezető úton és vissza, fegyverek lángolásával és kardlengésekkel tör át. A Genesis az eredeti játék eseményei előtt ad a játékosoknak egy pillantást a DARKSIDERS világába. Továbbá bemutatja a negyedik és egyben utolsó lovas STRIFE-et, valamint a Co-op játékmenetet először a franchise történetében.

Jellemzők:
- Az angyalok és démonok robbanása, mint a fegyverforgató Horseman Strife, először játszható
- Azonnal cserélhet a hatalmas kardforgató háború és a viszály között az őrült, egyjátékos játékmenetben
- Fedezze fel a Darksiders epikus világát, és végezzen pusztítást egy barátjával kétjátékos kooperatív módban
- Tapasztaljon meg egy vadonatúj történetkampányt, amely az eredeti Darksiders előtt játszódik, feltárva a Hét Seals eredetét
- Növekszik az erő és a hatalom, miközben tárgyakat, képességeket, fegyverjavításokat, lénymagokat és egyebeket gyűjt