
Lépésről lépésre fedezze fel a Természetfeletti Fenyegetéscsökkentési Ügynökséget, és fedezze fel rejtelmeit és titkait, miközben fokozatosan feljut a legfelső emeletre, ahol korunk egyik legfontosabb és legtitokzatosabb leletét tanulmányozzák: az ősi istennő sírját. Háború, Anath.

A főszereplő egy különleges ügynök, aki a piros veszélyszint jelzése után érkezett. Egy titkos laboratóriumban felébredve a hős rájön, hogy az Ügynökség minden tagja elvesztette az eszét, és furcsa energiahatásoknak volt kitéve, amelyek rövid távú amnéziát és állapotát megváltoztatták. Sok akadályon és a megszállottak hordáin áthaladva el kell érnie a fenyegetés fő forrását, hogy felszabadítsa az Ügynökséget és megakadályozza a veszély átterjedését a külvilágra.

A játékmenet egyesíti a görgetős lövöldözős, az akciós roguelike és a bullet hell játékok elemeit egy gyors iramú harcrendszerrel, amely elegendő ahhoz, hogy próbára tegye képességeit a gonosz elleni küzdelemben.
Az Ügynökség egy folyamatosan változó épület, amely egyesíti a jól megtervezett szobákat és a véletlenszerűen generált labirintusokat. Feladata a túlvilági erők terjedésének akadályozása és veszély esetén az esetleges fenyegetések elleni védelem. Minél magasabb a fenyegetettség szintje, annál magasabbak az akadályok az úton.
Jellemzők:
- Tanulmányozza az Ügynökséget és titkait. Tudja meg, milyen erők állnak a világot fenyegető természetfeletti veszély mögött.
- Használd azt a képességet, hogy elméddel megváltoztasd energiaállapotaidat. Ismerje meg tulajdonságaikat, erősségeit és gyengeségeit.
- Keressen és használjon tucatnyi fegyvertípust, a szabványos pisztolyoktól a szigorúan titkos, modern kialakításokig.
- Találj meg és tanulmányozd át a varázslatok tucatjait, amelyek továbbfejlesztik jelenlegi képességeidet, és újakat biztosítanak neked. Ahogy haladsz a játékban, számos védekező és támadó varázslat-kombót találsz különböző típusú fegyverekkel.
- Harcolj több tucat típusú ellenséggel és egyedi főnökkel.
- Döntse el az Ügynökség sorsát. Az Ön figyelmessége, kitartása és döntéshozatala befolyásolja a történet végeredményét.