
SZTORI:
Túl sokat nem árulhatok el a történetről.
Ennek a játéknak a története hasonló az élethez – minél tovább élsz, annál többet tudsz róla, vagy legalábbis megengedheted magadnak, hogy ilyen következtetést vonj le.
Hadd mutassam be az első kártyát ebből a történetpakliból.
A játék két nővér jelenlétével kezdődik, akik szokatlan, közös tető alatt élnek.
Egy éjszaka a lakáson kívülről érkező fénysugarak felébresztik a nővért.
Kiderült, hogy a húga eltűnt. Megszökött? Elrabolták?
Mi volt a nappal fénye az éjszaka közepén?

Mi az igazság – és tudnod kell?
Kezdjük el.

FŐBB JELLEMZŐK:
- Addiktív történet
- Titokzatos díszletek és ellenfelek
- Támadja meg, kerülje és használja a környezetet a túléléshez
- Az állóképességi lécet felemésztik az ugrások, támadások, a széleken való lógás stb.
- Véresen halsz meg, gyakran és többféleképpen
- A vért valós időben vonják le a környezetről
- 4 egyedi világ
- Titkok és további felfedezésre váró helyek

TERVEZÉSI OSZLOPOK:
- Progresszív nehézségi szint
- Véres és titokzatos
- Nehéz, de igazságos
- Ügyességi játék