A Red Goddess egy nemlineáris, oldalsó görgetős platformer harci helyzetekkel egy kalandban, hogy felfedezze egy fiatal istennő belső elméjét azzal a céllal, hogy emlékezzen és visszaszerezze saját erejét.
-Fedezze fel egy fiatal istennő elméjét.
- Harcolj a „sötét gondolatok” és egy láthatatlan ellenség „A Narrátor” ellen.
- Birtokolja és mozgassa a bolygó elemeit, hogy feltárja a főszereplő múltjának titkait.
- A verekedés és a platform akció kombinációja egy epikus és lenyűgöző történetben.
Játékmenet:
Irányíts 3 játszható karaktert saját egyedi készségekkel és képességekkel egy nemlineáris platform/kalandjátékban.
Játszhatod a játékot Divine-nel, a főszereplővel, ugrálhatsz, duplaugrálhatsz, beszélgethetsz és interakcióba léphetsz, valamint néhány pszichikai erővel, például telekinézissel.
Kiválaszthatod és a főszereplő „álarcaként” is játszhatsz (akár Rage, akár Fear persona).
Ha maszkként játszol, halálos közelharci kombókat szabadíthatsz fel, amelyek hasznosak harci helyzetekben. De a másik maszk mindenhol követ téged a játékban, és ellene fordulhat, ha aktiválsz bizonyos csapdákat.
Oldja fel a Powers-t. Meg kell találnod és össze kell gyűjtened egy ősi páncél darabjait, hogy új készségeket fejlessz és új zónákba léphess.
Birtokolja és mozgassa a bolygó elemeit, hogy felfedje a főszereplő múltjának titkait. Az ellenség elméjét is birtokolhatod, hogy harcban használd őket.
Mi a Red Goddess története?
A történet egy Divine nevű fiatal istennő körül játszódik, akit saját tudatalattija kísért. Valami ismeretlen szétszakítja belülről, tönkretéve elméjét és lelkét. Úgy dönt, hogy helyrehozza ezt a rosszat, behatol saját tudatalattijába, és felfedez egy bolygót saját elméjében. Tele van fákkal, hegyekkel és barlangokkal, és bejárja ezt a világot, és felfedezi, mi az igazi kapcsolata vele. És ami még fontosabb, ki ő.
……de hamarosan rájössz, hogy több van ebben a kalandban, mint amit először gondoltunk. Fedezzen fel egy titokzatos bolygót, amelyet a főszereplő tudatalattija hajt: Isteni.
Kik a főszereplők?
Isteni: Az elsődleges játszható karakter és egy olyan fiatal istennő, mint a világ, akire vigyáz. Nagyon hasznos ugráshoz, duplaugráshoz, beszéléshez és a bolygó elemeivel való interakcióhoz. De fő készsége az, hogy tárgyakat mozgatjon telekinézis erejével, hogy új zónákat érjen el. Ezekkel az egyedülálló készségekkel képes lesz felfedezni kapcsolatát azzal a világgal, amelyet szeret.
Düh: Az isteni első maszk egy harag és izom lény. Egyedül nyers erővel képes legyőzni a vörös ellenséget
Félelem: Isten második maszkja egy szinte kísérteties ijedtségtől tartó lény. Gyors és hideg tökéletes a kék ellenségek ellen.
Narrátor: Névtelen narrátor, aki az ifjú Isteni világára leselkedik. Bár nem biztos a valódi alakjában, nem tudja elrejteni rosszindulatú szándékát Isteni előtt. Ő a felelős azért, hogy kiprovokálja a „sötét gondolatokat”, elzárja Istent a világ más zónáitól, sőt magát a világot is ellene kényszeríti. Azt is meg tudja tenni, hogy Divine és az oldala megalázza magát, és megtámadja egymást. Valóban isten felett állhat egy szörny?
Negatív gondolatok: Isten elsődleges ellenségei, miközben felfedezi a világát. Mivel minden zóna megfertőződött ezekkel a dolgokkal, alkalmazkodtak a földhöz, hogy szembemenjenek Istennel. Ha békén hagyják őket, az csak a világ romlását okozza.
A sötét alagutak szörnyű lényeket rejtenek, Isten negatív gondolatainak követőit. Apránként elrontják a bolygó minden részét.
És még sok veszélyes lény les Istenre...
Mi a műfaj és mi az inspiráció?
A Yanim Studio Team az Action/Adventure/Exploration rajongója, ihleteink a nagyszerű nemlineáris Side-Scroller játékok, mint például: Guacamelee, Outland, SuperMetroid, Dust: An Elysian Tail.