
A
SAMUDRA egy kézzel illusztrált, 2D-s kirakós játék, amely egy gyermek kalandját követi végig egy szennyezett tengeren. A játékosok víz alatti lényekkel találkoznak, hogy feltárják az igazságokat a „felszíni lakosok” cselekedeteiről, amelyek a szennyezett mélytengeri világot okozzák.
EXPERIENCE – egyedülállóan megtervezett történet párbeszéd nélkül, a Samudra nyelvi és hallási határokon át is elérhető.
FEDEZZE FEL – egy szennyezett víz alatti világ, tele szürreális felfedezésekkel és kihívásokkal, mindezt gyönyörűen, kézzel illusztrálva.
TALÁLKOZÁS – Mélytengeri lakosok, lények, karakterek és rengeteg, tonna, tonna szennyezés.
ÉRZELMI – utazás, amely a szikla mélyén való tartózkodást és a hosszú, fáradságos visszautat mutatja be, hogy elérjük a felszínt.
KÖRNYEZETVÉDELEM – az aktivizmus a projekt szinonimája, a projektből származó nyereséget az indonéz környezetvédelmi aktivista körrel való egész éves együttműködésre fordítják, hogy 2025-re 70%-ra csökkentsék a műanyaghasználatot Indonéziában.