Kosár
    Összesen : 0 Ft
    A termék oldalán található képek némely esetben illusztrációk, ezek a valóságban eltérhetnek.

    Talisman - The Firelands Expansion

    Digitális Steam

    Kategória: PC elektronikus játék licensz

    Cikkszám: 525520

    Felhasználási idő: 1 hónap

    Platform

    Digitális

    Alapjáték Szükséges


    Ez a termék csak számítógépen futtatható!

    • 1 990 Ft

    Szolgáltatásaink:
    Ajándékkártyaként kérem +350 Ft
    • Elérhető: Kevesebb mint 5 darab
    Megosztás

    Top termékek

    „Azok, akik a koronát hamisították, visszatértek! Nagy kincs és nagy veszedelem támad az égő mélységből. Az ifitek feltámadtak földalatti birodalmukból, hogy lángoló halálban elpusztítsák az egész földet. Addig nem állnak meg, amíg minden mezőt hamuvá nem égetnek, és minden felszínlakót rézláncba vernek, és le nem viszik a lángoló barlangokba.

    A Firelands új jelzőket és elemeket hoz a Talismanba. Az ifritek készen állnak arra, hogy lángra lobbantsák a világot azért, amit a Nagy Varázsló tett velük évekkel ezelőtt, amikor megkovácsolta a Parancsnokság Koronáját.

    Terepkártyák

    Bizonyos játékeffektusok arra utasítják a játékosokat, hogy helyezzenek terepkártyát a tábla egy mezőjére. Ezek a terepkártyák a mező eredeti szövegét új térrel helyettesítik, új lehetőségeket teremtve a stratégiákhoz a szárazföldi utazás során.

    Égés- és tűzálló kártyák

    A Burn egy új effektus a The Firelands kiegészítőben. Ha egy játékost arra utasítanak, hogy égessen el egy kártyát, akkor a kártyát eltávolítják a játékból, és hatásai többé nem hatnak a játékra, hacsak nincs külön kimondva. Egyes kártyák tűzállóak, így immunisak a lángok pusztítására, és nem égethetők el. Ezeket a kártyákat a Tűzálló szimbólumról lehet felismerni.

    Fireland Tokenek

    Ezek a jelzők az Ifrit befolyásának olyan területeit képviselik, amelyek még a legsztoikusabb kalandor számára is veszélyesek. Ha egy karakter egy mezőn egy Tűzország jelzővel fejezi be a körét, akkor a legtöbb egy életet veszít. Minden mezőn mindig csak egy Fireland token lehet, és a jelzők nem helyezhetők el a belső régióban.

    Erő / Mesterség

    A The Firelands bővítésben szereplő ellenségek közül sok lesz Erő/Képesség érték. Ha a karaktered ezen ellenségek egyikével találkozik, kiválaszthatod, hogy az Erőn keresztül vagy a Psychic harcban akarsz-e harcolni az ellenséggel.


    Dervis

    A több éves kiképzés a dervist minden fegyver mesterévé tette, és készen áll arra, hogy egyik csatából a másikba ugorjon, hogy bizonyíthassa képességeit! Amikor dervisként játszik:
    • A játékot karddal és vizespalackkal kezded.
    • Egy általad hordott fegyver nem számít bele a kapacitásodba.
    • A csatában egyszerre két fegyvert is használhatsz.
    • Amikor legyőzsz egy ellenséget a csatában, és trófeának veszed, azonnal mozgatsz annyi mezőt, amennyi a legyőzött ellenség erejének felel meg. Ezután találkozhat azzal a térrel, amelyen landolt.

    Nomád

    A szárazföldi barangolás természetes a Nomád számára. Mivel tudatában van annak, hogy milyen veszélyes a föld, ügyel arra, hogy csak olyan helyzetekkel találkozzon, amelyeket jónak lát. Ha nomádként játszik:
    • Ha olyan szóközzel találkozik, amely nem a belső régióban található, figyelmen kívül hagyhatja az azon a mezőn lévő összes nyomtatott szöveget, és ehelyett „egy kártya húzása” mezőként kezelheti.
    • Ha helykártyával találkozol, dönthetsz úgy, hogy figyelmen kívül hagyod.
    • Ahelyett, hogy normálisan mozognál, elkölthetsz 1 sorsot, hogy a jelenlegi helyeden maradj, és találkozz vele, hacsak nem használtad ezt a képességet az utolsó körödben.

    Jin Blooded

    A mágiában jártas Jin Blooded képessé vált arra, hogy megváltoztassák sorsukat és varázslatokat szerezzenek a maguk javára. Amikor Jin Bloodedként játszunk:
    • A játékot 2 varázslattal kezded.
    • A köröd elején eldobhatsz 1 varázslatod, hogy 1 sorsot kapj.
    • Amikor a köröd véget ér, elkölthet 1 sorsot, hogy 1 varázslatot húzzon, ha a mesterséged megengedi.
    • Amikor egy másik karakter varázsol rád, a meződre vagy valamelyik lapodra, akkor vagy 1 sorsot kapsz, vagy 2 sorsot költesz a varázslat megkötésére. Ha kötsz egy varázslatot, annak nincs hatása, és azonnal egy új célpontra vetheted.

    Hadvezér

    Kegyetlen emberként a Hadúr nem törődik azokkal, akik követik őt. Követőit pusztán szükséges áldozatnak tekinti, amikor önmaga védelméről van szó. Ha hadúrként játszik:
    • Ha találkozik egy követővel, azonnal behívhatja. Figyelmen kívül hagyja a behívott Követőn található összes szöveget, és úgy kezelje, hogy „Adj hozzá 1 erőt a csata során”.
    • Amikor legyőzsz egy másik karaktert a csatában, a normál jutalom mellett felveheted a követőit, mint behívott követőket.
    • Ha egy életet veszítenél, eldobhatod az egyik behívott követődet, hogy megelőzd az élet elvesztését.

    Egy hős emelkedik

    A föld sorsa a te kezedben van. Amikor győzedelmeskedsz a csatában, minden más jutalom mellett 1 sorsot kapsz. Ha elveszítesz egy csatát, elveszíted a sorsod egyikét. Az első karakter, aki eléri a parancsnoki koronát 13 vagy több sorssal, nyeri a játékot!

    Láng Koronája

    A Korona történetével kapcsolatban keserűen az Iftirt a Parancskoronát a Láng Koronájára cserélte. Amikor ez a rejtett vég feltárul, egy tűzjelző kerül a karakterre, aki felfedte, ami a Láng Koronáját jelképezi. A Parancskoronával ellentétben a Tűz Korona viselője minden körben 1 életet, 1 varázslatot és 1 tárgyat veszít. Az egyetlen módja annak, hogy megszabaduljon a Koronától, ha rászáll egy másik karakterre, és továbbadja a koronát. Az utolsó életben lévő karakter nyer!

    Terjedő lángok

    Az ifitek nem kegyelmeznek Talizmán földjén. Amíg ez a befejezés játékban van, a játékban lévő tűzjelzők száma nincs korlátozva. Amikor kiderül a vége, minden karakternek el kell teleportálódnia a külső vagy középső régió bármely olyan mezőjére, amely nem tartalmaz karaktert, mivel a belső régió már nincs játékban. Ezután minden játékos kap egy Tűzjelzőt a szomszédos mezőre. A forduló elején a játékosoknak 1 Tűzjelzőt kell helyezniük a mezőjükre. A mezőknek több tűzjelzője is lehet, és a karaktereknek minden tűzjelzőn egy életet kell kapniuk ezen a területen. Az utolsó életben lévő karakter nyer.




    • 81 kalandkártya
    • 19 varázslat kártya
    • 19 terepkártya
    • 3 Alternatív befejezések
    • 4 új karakter
    • Firelands tokenek

    – Sikerül eloltani a lángot?
    Egyéb tulajdonságok
    Platform: Steam
    Típus: Kiegészítő
    Műfaj: Indie Stratégia Szerepjáték
    Életkor: 7+
    Megjelenés dátuma: 2017-02-01
    *A gyártók a termékek adatait bármikor, előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatják. Változásért, eltérésért nem tudunk felelősséget vállalni!
    0 értékelés a Talisman - The Firelands Expansion termékhez

    Hasonló termékek

    További termékek