„A halál szemébe fogsz nézni? Földöntúli hideg kúszik a levegőben. A varázsló abbahagyja ősi versének olvasását, és óvatosan a válla fölött néz. A Harcos ismeretlen félelmet érez, miközben hatalmas kardját rántja. Árnyék borult a vidékre. Maga a halál vándorol a földön. A hősök teljesíthetik epikus küldetéseiket a Kaszás kísértetével, amely minden lépésüket üldözi? A Reaper egy vadonatúj szerelőt vezet be a játékba, ahol egy új NPC-t találhatsz a földön vándorolva. A Grim Reaper ugyanúgy mozog a táblán, mint a játékosok, de csak akkor tud mozogni, ha a játékos 1-et dob a mozgásáért. A játékos körének végén dobnak a Kaszás mozgására.
A játékosoknak meg kell nézniük, hogy a Kaszást a többi játékos után küldjék, mert amikor rájuk kerül, 1 kockával kell dobniuk a Kaszás dobási táblázata ellenében. Ha meglátogat a Kaszás, minden életedet elveszítheted, és meghalhatsz! Élve eljut a Parancsnokság Koronájáig?
Dark Cultist
A Sötétség Erői iránt elkötelezett Sötét Kultikus soha nem tér el a feladataitól. A Parancsnokság Koronájának elérésére összpontosít, és bármit elpusztít az útjában, ezért számolni kell vele. Amikor Dark Cultistként játszik:
- Amikor megtámad egy másik karaktert, dönthet úgy, hogy pszichés harcot használ.
- Amikor megölsz egy Ellenséget vagy legyőzsz egy másik karaktert, és életvesztésre kényszeríted, dobj 1 kockával, hogy ajándékot kapj a Sötétség Erőitől.
- Mindig gonosz vagy, figyelmen kívül hagyj minden olyan hatást, amely megváltoztatja az igazodásodat.
Lovag
Ezekben a sötét időkben a világnak szüksége van egy nemes hősre! A lovag kalandra indul, hogy legyőzze a Talizmán földjeire leselkedő gonoszt. Amikor lovagként játszik:
- A játékot karddal és páncéllal kezded.
- A kocka dobása után, amikor imádkoztál, hozzáadhatsz 2-t a pontszámhoz.
- Mindig jó vagy, ne hagyj figyelmen kívül minden olyan hatást, amely megváltoztatja az igazodást.
- Nem támadhatsz meg jó karaktereket, amikor találkozol velük, kivéve a Parancskorona mezőn.
Kereskedő
Mivel a sötétség átkúszik a földön, még fontosabb, hogy jól felszereltek legyünk. A Kereskedő képes elkerülni a konfrontációt néhány félelmetesebb Ellenséggel, és alkudozhat és kereskedhet másokkal, hogy segítsen neki átverekedni magát a földön. Amikor kereskedőként játszik:
- A játékot 5 arannyal kezded.
- 1 arany fizetésével elkerülheted az ellenséges sárkányokat és szörnyeket.
- Cserélhetsz egy olyan karakterrel, akire rászállsz, ha kicseréled az egyik tárgyadat az övéire.
- Amikor meglátogatod a falut, a piacot vagy a piacnapot, eldobhatsz egyet a saját Tárgyaid közül, hogy elvigyen egy Tárgyat a vásárlási pakliból. Bármely tárgyát eladhatja egyenként 1 aranyért, mágikus tárgyait pedig 3 aranyért.
Zsálya
Nagy bölcsessége és tudása révén a Bölcs mindig felkészült arra, ami ezután történhet, és egy lépéssel a Kaszás előtt tartja őt. Amikor bölcsként játszik:
- A játékot 1 varázslattal kezded.
- Ha a köröd elején nincs varázslatod, 1-et kaphatsz.
- Bármikor megnézheted a Kaland és Varázslat pakli legfelső kártyáját.
- Amikor a kockával a mozgáshoz dob, figyelmen kívül hagyhatja az első dobás eredményét, és újra dobhat. El kell fogadnia a második tekercset.
Danse Macabre
Ha elérted a Parancsnokság Koronáját, és nincs jelen más karakter, el kell küldened a Kaszást, hogy látogassa meg bármelyik karaktert bármely régióban. Legyen óvatos, nehogy először érje el a koronát, mivel a Kaszás erősebb, mint azt valaha gondolták. A játékosoknak 1-et (minimum 1-ig) le kell vonniuk a szerepükből, amikor a Kaszás ellen küzdenek.
- 4 új karakter
- 90 kalandkártya
- 26 varázslat kártya
- 12 Warlock Quest kártya
- 1 Alternatív befejezés
- Grim Reaper NPC
„A parancsnoki koronáért folyó verseny soha nem volt halálosabb!”