Az S14 Silvia 1993 végén debütált Japánban. Alacsonyabb, szélesebb és valamivel rövidebb volt, mint az S13. Az új, lekerekített formavilág hozzájárult ahhoz az illúzióhoz, hogy az autó mérete sokkal nagyobbnak tűnt, mint amekkora valójában volt. A tengelytáv és a nyomtáv is kissé megnőtt, ami némileg jobb kezelhetőséget eredményezett. Az exportpiacokkal ellentétben, ahol a helyi S14-es alvázváltozatok elmaradtak, a Silvia Japánban népszerű maradt.
A modellnevek hasonlóak voltak az S13 Silvia neveihez, a Club Selection elmaradt. A Q és K modellekből "Aero" változatokat kínáltak, amelyek nagy hátsó szárnyakat és enyhe talajhatásokat tartalmaztak.
Az S14 Silvia K-k az SR20DET új, "notchtop" változatát kapták, amely a Nissan változó vezérlésű vezérlésű vezérművezérlő rendszerének (VTC) és a hatékonyabb golyóscsapágyas turbófeltöltőnek köszönhetően némi teljesítménynövekedéssel büszkélkedhetett.
Az 1997-es modellévben az S14-es modell enyhe stílusfrissítésen esett át, amely minden modellhez agresszív projektoros fényszórókat és sötét színű hátsó lámpákat adott. A homlokzatok és egyéb díszítések is átdolgozásra kerültek, a turbófeltöltő pedig kerámia járókereket kapott. Ez a frissített változat a köznyelvben kouki ("utolsó időszak") S14 néven ismert. Az S14 utolsó gyártási éve minden piacon 1998 volt.
A műanyag modellkészlet elkészítéséhez ragasztó és festék szükséges (nem tartalmazza).
0 értékelés ehhez a termékhez