A The Tenth Line a Sungazer Software első kereskedelmi játékprojektje. Kalandod során elvezeted Easania parányi nemzetének hercegnőjét, aki távol van otthonától, és kétségbeesetten menekül egy titokzatos kultusz karmaiból. Szokatlan, de megbízható társaival együtt felfedezheti az emberek, vadállatok és sárkányok vibráló világát, akik mindannyian küzdenek az együttélésért a Skyweather nemzet királyának meggyilkolását követő feszültségben. Valóban zaklatott idők jönnek – a régóta megjövendölt világvége közeleg, és ha csak az esze, a pengéje és a királyi neveltetése vezérli, hazaérhet családjához a napok vége előtt?


A játékmenet magában foglalja a kalandozást különböző területeken a hagyományos 2D platform mechanika használatával, de egy csavarral: minden karaktert külön-külön irányítanak, és egyedi módon mozoghatnak, támadhatnak és léphetnek kapcsolatba a világgal. Időnként felkeresi a falut vagy a biztonságos menedéket is, és lehetősége lesz új küldetésekre, kártyázni és beszélgetni a helyiekkel. Eközben az ellenségek a vadonban kóborolnak, és hőseid lecsaphatnak rájuk vagy lesből támadhatnak, csatába lökve a csapatot.
A csaták körökre osztottak, aktív időzítő elemmel: mindegyik karakterhez te döntöd el a parancsokat, majd gondos időzítéssel és célzással hajthatod végre a támadásokat. Ezután az ellenségen a sor a megtorlásra, lehetőséget adva pártjának a védekezésre. És ha akár tizenkét ellenség is támad egyszerre, a túlélés nem mindig biztonságos fogadás. Szerencsére, ha egyszerre nagy számú ellenséget iktatsz ki, kevesebb támadó marad hátra a megtorlás érdekében, és több lendületet ad a csapatodnak, ami még erősebb képességeket tesz lehetővé a következő támadás során!
A fejlődést kizárólag a karakterek keresése és alkalmazása teszi lehetővé. A tárgyak bőségesek, és többféle felhasználási területük van, így a kincsek intelligens elosztása kulcsfontosságú a túléléshez. A karakterek felhasználhatnak tárgyakat edzésre, készségeik és védekező képességeik erősítésére, vagy felhasználhatják őket "specialitásaik" megerősítésére, és személyes, taktikai előnyre tehetnek szert a harcban. Párttagjaid „hatalmi szinteket” is szerezhetnek csaták megnyerésével, küldetések teljesítésével és erőfoszlányok gyűjtésével a világban. A teljesítményszinteket a "Power Flow" táblán eltöltheti egy rejtvényszerű minijátékkal, amellyel növelheti a statisztikákat és új készségeket nyithat meg. Ez egy kihívásokkal teli, frissítő módszer a „szintemelkedésre”, amely jutalmazza a gondos tervezést és az okos döntéseket.
A szabványos kétanalóg játékvezérlő erősen ajánlott, bár a billentyűzet támogatott.


- Teljesen eredeti, egyedi RPG-élmény, amely a játék 32 bites korszakából merít ihletet.
- Fedezze fel a világot a gyors tempójú 2D platformon keresztül három különálló karakter irányításával, amelyek mindegyike egyedi mozgásmechanikával és a világgal való interakció módjaival rendelkezik.
- Vedd fel egyszerre több tucat ellenféllel a körökre osztott RPG csatákat, aktív időzítő elemmel.
- Kiváló minőségű háttér és sprite grafikák, nagyszerű, változatos hangsáv és hangjáték minden fő karakterhez a csaták során.
- Egyedi haladási és szintezési mechanika karaktereid számára.
- Több órányi játék, plusz játék utáni kihívások és egy New Game Plus mód.
- Opcionálisan elérhető történetközpontú mód, amely eltávolít minden ellenséges találkozást, és leegyszerűsíti a történetalapú csatákat.
- Játssz a "Quad Pro Quo"-val (egy univerzumban gyűjthető kártyajáték) a világ több karakterével és lakójával, hogy egyedi nyereményeket nyerj, és egészítsd ki gyűjteményedet!