A British Rail történetének legismertebb korszakának szinonimája, a „Rail Blue” festés a BR dízel- és elektromos mozdonyok és motorvonatok névsorán három évtizeden keresztül terjedt el, amint azt a BR Blue dízel- és elektromos mozdonyok gyűjteménye a Train Simulator számára képviseli.
A BR Class 09 a 0-6-0 dízelmozdonyok osztálya, amelyet eredetileg tolatásra és rövid távú árufuvarozásra terveztek mellékvonalak mentén. Az osztályból összesen 26 darab készült, megjelenésében és specifikációjában hasonló a Class 08-hoz, de eltérő áttétellel, hogy nagyobb végsebességet biztosítsanak.
A BR Class 33, más néven „Type 3” vagy „Crompton” kifejezetten a déli régió számára készült 1960 és 1962 között. Összesen 98 mozdonyt építettek, amelyek képesek voltak új elektromos vonatfűtésre, nem pedig a mindenütt jelen lévőre. gőzfűtés, amely elterjedt volt a BR személyszállító gördülőállományában. Noha általában Anglia déli részén találhatóak, a mozdonyokat működési élettartamuk alatt északon egészen Yorkig és Dél-Lanarkshire-ig megtalálták.
A BR Class 73 elektrodízel egyike volt azon kevés mozdonyoknak, amelyeket a British Rail épített kettős teljesítményszabályozással. A déli régió villamosításának növekedésével a 73-as osztályt úgy tervezték, hogy a 650/750 V egyenfeszültségű harmadik sínrendszeren, valamint dízelmotorjával a nem villamosított pályán is működjön. 1984 és 2005 között a 73. osztályú mozdonyokat vontatásként használták a Gatwick Express szolgáltatásokon, a 489. osztályú Gatwick Luggage Vans-szal együttműködve „push-pull szolgáltatásként”.
A déli régió villamosításával a BR számos elektromos többegységet (EMU) vezetett be, köztük a BR Class 416 „2EPB”-t. Az 1953-tól három év alatt épült 2EPB-t London körüli belső elővárosi személyszállításra szánták, és már az 1980-as években üzemeltek a Richmond és North Woolwich közötti észak-londoni vonalakon.
A BR Class 421 (eredetileg „4CIG” a TOPS bevezetése előtt) EMU-kat a BR York Works-ban építették 1964 és 1972 között. Az egységeket eredetileg a Brighton Main Line szolgáltatásaihoz rendelték, a második tételt pedig a Portsmouth környéki szolgáltatásokhoz osztották ki, bár később időt töltöttek. az egész déli régióban. A 4CIG valószínűleg a leghíresebb 'slam door' beceneve, amit az újabb toló- vagy dugaszolható ajtós egységek bevezetésekor hívnak.
A Rail Blue (vagy Monastral Blue) festés 1965-től vált szabványossá a BR névsorában. A szín valójában egy sötét, szürkéskék volt, amelyet úgy terveztek, hogy jól elrejtse a szennyeződéseket, bár ezt a fényképeken gyakran pontatlanul ábrázolták. A színt minden dízel- és elektromos mozdonyra alkalmazták, kivéve a végeit, amelyeket sárgára festettek, hogy javítsák a pálya menti dolgozók láthatóságát; a festést néhány variációval edzőállományra és motorvonatokra is alkalmazták.
Az első törés a Rail Blue egységességében 1976-ban következett be a kék/szürke festés vagy az akkoriban BR Corporate Blue néven ismert InterCity 125 (HST) készleteken – a kék színt a HST elejére vitték. készletek. Ez a kék egy enyhén sötétebb és gazdagabb kék pigmentet is tartalmazott, hogy még jobban elrejtse a mozdonyok akkoriban uralkodó dízel-kibocsátásából származó olajos maradványokat. Az ország legtöbb vontatási karbantartó telephelye azonban kénytelen volt festékeiket helyi beszállítóktól szerezni. Ez a helyzet azt eredményezte, hogy a kék és a sárga különböző árnyalatait alkalmazták a mozdonyokon – egyes mozdonyok szinte türkiz színűek voltak, míg mások szinte királykék színűek.
Az 1980-as évek közepére mind a Rail, mind a Corporate Blue festést lecserélték az összes BR mozdonyon és kocsiszínen az újabb InterCity „Red Stripe” és InterCity Executive festések javára.
A csomaghoz OBA kocsik és általános haszonjárművek (GUV) is tartoznak, amelyek a BR Blue Pack csomagban található mozdonyok által szállított teher- és csomag-/újságszolgáltatást nyújtanak.
A BR Blue Pack csomagban található mozdonyok Quick Drive-kompatibilisek is, így szabadon vezetheti őket a Train Simulator bármely Quick Drive-kompatibilis útvonalán, például a Steamen keresztül elérhetőkön. Tartalmaz továbbá kifejezetten a
Chatham Main Line: London-Gillingham útvonalra vonatkozó forgatókönyveket is (külön megvásárolható, és ezeknek a forgatókönyveknek a lejátszásához szükséges).
Forgatókönyvek
Három forgatókönyv a Chatham fővonalhoz: London-Gillingham útvonal:
- Vissza az időben (421. osztály, 4CIG)
- Night Shunter (09. osztály)
- Papírfutás (73. osztály)
További forgatókönyvek érhetők el a Steam Workshopon online és játékon belül. A Train Simulator Steam Workshop forgatókönyvei ingyenesek és egyszerűen letölthetők, és még sok órányi izgalmas játékmenetet adnak hozzá. Mivel a forgatókönyvek naponta kerülnek hozzáadásra, miért nem nézd meg most!
Kattintson ide a Steam Workshop forgatókönyveinek megtekintéséhez. Főbb jellemzők
- BR Class 09 BR kék színben
- BR Class 33 BR kék színben
- BR Class 73 BR kék színben
- BR Class 416 „2EPB” BR kék színben
- BR Class 421 „4CIG” BR kék színben
- OBA kocsik és általános haszonjárművek (GUV)
- Quick Drive kompatibilis
- A Chatham fővonal forgatókönyvei: London-Gillingham útvonal
- Letöltés mérete: 476 mb